25 žingsniai norinčioms idealaus kūno, įdedant kuo mažiau pastangų

1. Lipkite laiptais! Lipdamas laiptais žmogus per minutę sudegina tiek pat kalorijų, kiek bėgdamas ristele! Tad galbūt verta nors retkarčiais rinktis ne liftą, o laiptus?

young fitness woman running up on stairs

2. Saugokite savo skrandį. Pavyzdžiui, išvengti pilvo pūtimo, pagerinti virškinimą padės mėtų arbata. Iš savo valgiaraščio išbraukite (arba vartokite kiek galima mažiau) gruzdintas bulvytes, mėsainius, traškučius ir kitus produktus, kurie gadina ne tik skrandį, bet ir figūrą. Jeigu įsigeisite užkąsti, pasirinkite vaisių salotas arba vaisinį jogurtą. Kaip sakoma reklamoje – ir skanu, ir sveika!

3. Nepamirškite kojų. Netingėkite specialiomis priemonėmis pašalinti seną odą ir pamaitinti savo pėdas. Parinkite kasdienį kremą – jos bus minkštos ir švelnios kaip kūdikio.

Beautiful-Attactive-Healthy-Feet[1]

4. Mankštinkite presą. Tam, kad jūsų pilvas būtų plokščias, visiškai nebūtina laikytis ilgų ir alinančių dietų ir nuolat lankyti treniruoklių salę. Pakanka reguliariai atlikti nesudėtingą pratimą:
• atsigulkite ant grindų, sulenkite kojas, prispauskite pėdas prie grindų;
• rankos – už pakaušio;
• įtempkite pilvo raumenis, pakelkite liemenį taip, kad tik mentės ir pečiai pakiltų nuo grindų;
• išsilaikykite tokioje padėtyje (skaičiuokite iki keturių, tik lėtai);
• nusileiskite į pradinę padėtį.
Pasikeldami iškvėpkite orą, nusileisdami – įkvėpkite. Preso treniravimas leis pilvui visuomet atrodyti tobulai.

5. Plaukai: ištiesinkite arba sugarbanokite juos. Mergina tiesiais plaukais atrodo lieknesnė, tačiau tiesių plaukų savininkėms naudinga kartais paversti juos žaismingomis garbanomis. Tai paįvairins įvaizdį ir jūs labiau pasitikėsite savimi.

6. Pasirinkite tinkamą spalvą. Pasistenkite objektyviai įvertinti, kokia spalva jums iš tikrųjų tinka, o kokios geriau atsisakyti. Tokia smulkmena kaip drabužių spalva iš tikrųjų puikiai pabrėžia privalumus ir paslepia trūkumus. Pavyzdžiui, lieknesnio silueto efektą vizualiai sukurs vieno atspalvio drabužiai.

7. Valgykite sausų džiovintų vaisių. Pavyzdžiui, itin naudingos figos, abrikosai, slyvos – juose daug mikroelementų ir vitaminų. Palepinkite save, paįvairinkite savo racioną ir kartu aprūpinkite organizmą vitaminais.

pic1340577801r417124[1]

8. Rinkitės šokoladą. Šokoladas nekenkia net tiems, kurie nuolat rūpinasi savo figūra ir neleidžia sau valgyti saldumynų. Tačiau naudingu galima vadinti tik juodąjį šokoladą (apie 70 %), nes jame yra daug kakavos pupelių ir minimalus cukraus kiekis.

9. Maitinkitės reguliariai. Jūsų kūnas tiesiog neturės jėgų išlikti gražus, jeigu jūs nepapusryčiavote, pietus praleidote pasitarime, o per pertrauką kramsnojote sumuštinius. Stenkitės valgyti dažnai, bet mažomis porcijomis, nevalgykite po 6 val. vakaro. Taip pat labai svarbu nevalgyti per pertraukas tarp pagrindinių valgių, nes būtent šis žalingas įprotis gali pridėti jums keletą kilogramų papildomo svorio.

10. Susidraugaukite su sportu. Ir atminkite, kad svarbus ne užsiėmimų kiekis, bet jų kokybė. Net trumpos treniruotės po 15 minučių per dieną priartins jus prie idealaus kūno, pagražins jūsų figūrą ir sustiprins sveikatą, panaikins riebalus ant šonų ir pilvo. Žinoma, ne per 3 dienas ir net ne per savaitę, tačiau rezultatas bus akivaizdus jau po mėnesio! Nuolatinės treniruotės labai reikšmingos ir dėl gaminamų endorfinų – laimės hormonų, jos panaikins maišelius po akimis ir t.t. Ir viską galima pasiekti namų sąlygomis!

11. Kulniukams pasakykite „taip“! Pradėkime nuo to, kad jie vizualiai pailgina kojas. Taip pat stiprina raumenis, su tokia avalyne kojos atrodo lieknesnės. O štai dirželiai ant kulkšnių niekais paverčia visą ilgų kojų efektą. Bateliai su platforma taip pat gali sugadinti siluetą. Pats optimaliausias variantas – ne aukštesni kaip 5 cm kulniukai.

GTY_high_heels_jef_150529_16x9_992[1]

12. Nesižavėkite dietomis. Į klausimą, kaip per savaitę panaikinti riebalus ant šonų ir ant liemens namų sąlygomis, daugelis jums atsakys, kad reikia laikytis dietos. Tačiau specialistai sako, kad tai lėtina medžiagų apykaitą ir naikina raumenų masę. Todėl organizmui pradeda trūkti produktų, kuriuose yra daug riebalų. O štai iškrovos dienos yra naudingos! Tiesiog protingai badaukite ir valgykite.

13. Juokitės ir dažniau šypsokitės. Juk iš širdies kvatojantis dirba pilvo raumenys. O gyvenimo džiaugsmo kupini žmonės visada traukia dėmesį.

14. Pamėkite greipfrutus. Pabrinkimų galima atsikratyti vartojant greipfrutų sultis, nes jos yra natūrali šlapimą varanti priemonė. Išgėrę vieną stiklinę greipfrutų sulčių jūs gaunate tikrą energijos užtaisą, kadangi jose gausu vitamino C.

Grapefruit-Powerful-Food-that-Melts-Pounds[1]

15. Skaičiuokite kalorijas. Nevalgykite kaloringų ir riebių patiekalų. Taip, taip, pavyzdžiui, mūsų mėgstamų pyragaičių arba keptų bulvių. Toks maistas nepadės panaikinti riebalų nuo pilvo ir šonų. Geriau valgykite žuvį, virtus ryžius, daržoves.

16. Būkite pasitempę. Gera laikysena padės jums ne tik atrodyti dailiau (juk ji paaukština), tačiau jūs kvėpuosite giliau, o tai reiškia, kad ląstelės bus gerai aprūpintos deguonimi.

17. Sekite laipsnius. Juk alkoholis taip pat prideda papildomų kilogramų. Žinoma, idealu būtų visiškai atsisakyti alkoholinių gėrimų, tačiau dažnai tai atrodo neįmanoma arba trūksta noro. Jei nusprendėte minimaliai vartoti alkoholio, rinkitės baltąjį vyną, prieš tai sumaišytą su mineraliniu vandeniu.

18. Kovokite su celiulitu. Šiandien kosmetikos rinkoje galima rasti daugybę puikių priemonių, kurios padės jums kovoti su „apelsino žievele“. Jas naudodami sėkmingai mažinsite celiulitą ir namų sąlygomis.

19. Nebarkite savęs. Net tada, jei suvalgėte didžiulę plytelę šokolado ir dvi porcijas grietininių ledų. Įprastai daug valgoma dėl vienišumo arba iš nuobodulio. Pabandykite paįvairinti savo gyvenimą, valgykite kompanijoje. Valgyti daug maisto nebus laiko ir bus nepatogu.

20. Turėkite saiką. Valgome po nedaug, bet dažnai. Rengiame iškrovos dienas reguliariai, tačiau su saiku.

21. Baseinas – puiki vieta laikui praleisti. O drauge tai puiki priemonė išlaikyti organizmo tonusą. Be to, plaukiant deginami riebalai ir gerinamas širdies darbas.

Pool-in-France-Eleonore-H-Fotolia[1]

22. Gerkite vandenį. Kiek? 8 stiklines per dieną. Galima įdėti griežinėlį citrinos arba skiesti su obuolių sultimis. Šis įprotis gerins virškinimą ir mažins apetitą.

23. Nepamirštame depiliacijos. Ataugusius plaukelius pašaliname namuose arba salone. Juk jie mūsų visiškai nepuošia, sutinkate?

24. Puoselėjame rankas. Neprižiūrėtos rankos gadina ir nuotaiką, ir įvaizdį. Reguliariai darykite manikiūrą: ir jums bus malonu, ir aplinkiniai atkreips dėmesį.

25. Išlaikykite aukštą savivertę! Ir net jeigu kartais pasitikėjimas savimi apleidžia, tiesiog padrąsinkite save, prisiminkite ką nors malonaus.

grey_haired_lady_smiling-xlarge[1]